Tuesday 5 December 2017

Metoda 311


METHOD311 przez DONNA FOREX Scam Alert Zważywszy na zakup Metody311 Z Donna Forex. Przede wszystkim naprawdę czułem się na bezpiecznym gruncie ze względu na reputację i uczciwość Donna Forex, a także, jak zostało to zaakceptowane przez Charlesa Floyda 11 z FapWinner dwa bardzo dobrze znanych ludzi na świecie Forex znanym z ich uczciwości i uczciwości. Więc nie miałem żadnych poważnych problemów z zakupem tego produktu, chociaż był znacznie droższy niż większość innych tego typu produktów, a koszt wynosi 160 34 Australian Dollars. So Kupiłam ten produkt bez zwykłej należytej staranności, na ogół kupuję produkt z internetu. Aktywowałam kod zgodnie z instrukcją i otworzyłem demo konto dla depozytu 10.000 z GO Markets I zrealizowałem depozyt 5000 byłoby lepiej dostosować moje wymagania otworzyłem kolejne konto dla wymaganej kwoty iw ten sposób deaktywować pierwsze konto. Now do mojego horroru w instrukcji obsługi widzę, że mam tylko dwa aktywacje th na s wliczając konta demonstracyjne i konta na żywo, a ja używałem tylko jednego lewego, zdałem sobie sprawę, że jeśli miałbym używać ostatniego kodu aktywacyjnego po aktywacji konta demo po raz drugi, nie byłbym w stanie otworzyć konta na żywo wskaż w tym, dlaczego demonstracja i handel na żywo. I zapłaciłam dobre monety więcej niż normalnie oczekując, że ta osoba będzie rozsądna i sprawiedliwa w swoich działaniach Dwa kody aktywacyjne nie są rozsądne, to jest całkowicie nierozsądne i bardzo nieuczciwe Absolutnie nie ma miejsca na błąd Jest nie wspominając o tym, dopóki nie zapłaciłeś za produkt, a następnie zmierzysz się z tym ograniczonym procesem aktywacji To z kolei stawia Donna Forex całkowicie pod kontrolą i może lub nie może wydać Ci kolejnego kodu aktywacyjnego. To pokazuje mi, że ona interesuje się tylko ochroną siebie bez żadnego szacunku dla klienta. Po wypróbowaniu produktu uznałem go za zupełnie bezużyteczne, większość transakcji była stratami i trzeba ręcznie wprowadzić handel. Zbyt wiele ograniczeń w odniesieniu do procesu aktywacji, wiele razy wróciłem do wykresu, aby stwierdzić, że zdezaktywizował się. Na żądanie zwrotu z Plimus musisz przejść przez sprzedawcę Donna Forex, który jest całkowicie niesprawiedliwy, ponieważ stawia Cię w niekorzystnej sytuacji sprzedawca zrobi wszystko i cokolwiek, aby zachować swoje pieniądze Próbowałem skontaktować się najpierw z Plimusem, ale nie mogłem tego zrobić, ponieważ nie ma sposobu, aby skontaktować się z Plimus po tym, jak zabrali pieniądze dopiero po nawiązaniu kontaktu z dostawcą. to jest moje zdanie, że jej integralność i uczciwość natychmiast odparowuje i nie wykazuje żadnych skrupułów w podejmowaniu pieniędzy i nie daje nic na to. Clickbank z drugiej strony mają znacznie sprawiedliwy system między sprzedawcą i klientem i wyróżnia jego sześćdziesiąt dni gwarancji zwrotu pieniędzy Kupujący ma ostatnie słowo w przeciwieństwie do Plimusa Można kupić z ufnością Clickbank, wiedząc, że Twoje pieniądze zostaną zwrócone bez żadnych problemów Jeśli masz problem Clickbank są bardzo łatwe do skontaktować się z. To nie tak z Plimus Pozwalają sprzedającym odmówić klientowi zwrotu pieniędzy Jest to bardzo niesprawiedliwa sytuacja, aby klient mógł zostać wpuszczony i całkowicie bez równowagi. Jestem pewien, że Donna Forex nie przejdź z Clickbank, ale z Plimus więc ona będzie w stanie odmówić wszystkie zwroty bez względu na przyczynę poszedłem do witryny Plimus do kontaktu z nimi, ale o ile widziałem, nie jesteś w stanie to zrobić, chyba że piszesz do nich na ich adres Jeśli chodzi o możliwość sprawdzenia, czy jesteś sprzedawcą, nie ma żadnego problemu z nawiązaniem kontaktu, ale jeśli jesteś klientem i zapłacił im pieniądze, nie ma bezpośredniego kontaktu z Plimus. Donna Forex nawet miał odwagę odmówić otrzymania wiadomości, które miałem wysłał ją wyrażając moje niezadowolenie z jej produktu i zażądał zwrotu Nawet jeśli mam niezaprzeczalny dowód, że te e-maile zostały wysłane i otrzymane przez nią, gdy odpowiadała na te e-maile, ale nie rozwiązała żadnego prawdziwego problemu. To ostrzeżenie dla wszystkich być aw są sytuacje, w których zostaniecie umieszczeni, jeśli zajmie się Donna Forex i jej produkt METODA 311 również zajmuje się Plimus. Ostatnia korespondencja z Donna Forex była odmawia otrzymania moich e-maili odmówiła refundacji i była całkowicie nierozsądna. i wysiłek, aby zapisać to, aby chronić innych członków przed popełnieniem tych samych błędów, jak ja i być bardzo ostrożnym w ich stosowaniu z Method311 i Donna Forex. Metoda 311 jest ręcznym systemem handlu Forex przez Donna Forex. Donna Forex nie wymaga wprowadzenia, ona jest jednym z najbardziej szanowanych ekspertów w świecie Forex Jest znana ze swojego wielkiego wsparcia i nauczania bez bzdur. Taka metoda 311 nie jest podobna do większości innych produktów Forex i można powiedzieć, że ze strony sprzedaży, która nie ma BS i tylko fakty dotyczące systemu. Metoda 311 jest systemem przeznaczonym dla platformy MetaTrader i jest strategią wybraną przez firmę Donna na podstawie opinii klientów. Jest to szybki i prosty w obsłudze oraz szybki i szybki w obsłudze wystarczająco dużo obrotu, ale to nie jest skalper. System handlu pary EURJPY na 30 minut ramki czasowej i powinien robić kilka branż tygodniowo ma niestandowalne ryzyko, alerty i interfejs. Można 311 generuje sygnały, które dają Ci stop loss i zysku, i trailing stop loss Ułatwia to handel prosty, a także zawiera opisane w niej instrukcje. Być może zainteresuje Cię również. Jeśli masz doświadczenie z tym produktem, pozostaw komentarz lub przegląd poniżej Pomóż innym decydować, każdy wpis pomaga. Hi nikt nie używa tego I ma newbiement przez margaret 30 września 2017 2 46 am. ATTENTION, Metoda 311 ma wiele problemów i nie jest gotowy do wydania do publicznej Kupujący są używane do testowania systemu Nie jest zgodny z Alpari. Refunding jest NIE gwarantowane i powoduje dużo dyskusji system nie jest zgodny nie ma powodu, aby zwrócić uwagę, aby nie kupić ten system, a także wydajność nie jest dobra na wiadomości dotyczące problemów zwrotu kosztów są usuwane. Ten system nie jest prawdziwą ja t jest tylko wskaźnikiem, który ma mnóstwo problemów, a producent deweloperów DonnaForex zrobi wszystko, co w ich mocy, aby uniknąć zwrotu kosztów. Produkty te nie są w ogóle warte. Wydano miesiąc temu i traci co tydzień. Don ufnij temu sprzedawcy, tylko chcesz pieniędzy. Zostaw komentarz. Tylko konstruktywna krytyka jest dozwolona - nie komentuj nienawiści. Bądź zachwycony innymi postaciami. Nie publikuj swoich danych kontaktowych - zostaną one usunięte lub zostaną usunięte. Jeśli chcesz się skontaktować z innymi, użyj Pole URI. Nie autopromocja lub linki partnerskie są dozwolone z wyjątkiem pola URI, jeśli nie jest to odniesienie do post. Popularne produkty Forex. Method311 Ręczne przeglądy strategii Forex przez Donna Forex. Method311 Ręczna analiza strategii Forex przez Donna Forex. So , ten ręczny system handlu latał trochę pod radarem Myślę, że po prostu dlatego, że Donna Forex nie jest jedną z hype sprzedaży, a ja wolę jej podejście, jak również jestem jednak bardzo zadowolony, że przyniosę ci ten przegląd w sprawie Metho d311.Nie jest często, że produkty forex wychodzą, które można ufać, ale z Donna Forex s nazwa za tym, jesteśmy wygodne w polecaniu jej natychmiast ma wielką renomę w przemyśle forex i nie wyda żadnych śmieci. Uses Tylko pary EURJPY. Pojazdy na M30 Timeframe. It handlu Kilka razy w tygodniu, ale może trwać ponad tydzień, czasami bez handlu, nie martw się, jeśli to się dzieje, jest dość skrupulatny. Ustawienia pozwalają dostosować ryzyko , kolory, rozmiary czcionki, alerty e-mailowe i pop control. It został opracowany przez 6 miesięcy, ale strategia Method311 została wykorzystana przez Donnę przez ponad 12 miesięcy. Wskaźnik włączony jest chroniony, więc musisz aktywować swoje konto, które jest szybkie i bezbolesny. Patrzmy na ostatni handel, który właśnie miał miejsce 23 września Nie ma możliwości wycofania się z handlu, a 45 pułapek zostało złapanych. Dwa rzędy są umieszczane na początku paska po czerwonej strzałce w Metodzie 311 strategii Handel 1 jest opuszczony w TP1 i Wydaje się, że Donna jest świetna dla społeczności forex i nie uwalnia niczego, co nie wierzy w metodę 311 w przeciwieństwie do innych skrupułów deweloperów forex System jest 149 00 na uruchomienie, a następnie wzbudzi wkrótce po upewnij się, że dostaniesz to przed wzrostem ceny lub będziesz kopać się w tyłek.

No comments:

Post a Comment